Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Soliga Måndag!

Av Persson - 23 mars 2009 14:23


HEJ vänner =)


En TILL dag med solsken! Helt unbelievable!


Idag har farmor varit här och inspekterat vår/hennes lägenhet för första gången sen hon flyttade ut och vi flyttade in. Tror det gick bra, tror hon tyckte det var fint. Det var väldigt mysigt iaf och vi åt våfflor som var himmelskt goda. Jag ska iväg på jobb mellan 16 och 20.30 idag och imon kommer troligtvis mormor hit oxå. Vi kör alla gamlingar samma vecka så har vi det gjort =) Näääädå jag älskar att få besök! Av alla sorter!

By the way - Anna, var har du tagit vägen?? Blev du rädd nu när J kom hem? Ett besök efter skolan vill jag ha snarast av dig. =) Och Amanda oxå för den delen! Och Anton om han vill oxå såklart. Tvivlar dock på det. Men han e oxå så välkommen så.


Jo och vet ni vilket fynd jag gjorde häromdan då? Jag har tittat på en kista i rotting på Ikea ett bra tag nu och funderat på om jag ska ha den eller inte, har dock inte kunnat bestämma mig för den kostar 550 kr. Så jag skippade den nu när vi var på Ikea förra veckan. MEN när jag och J va och handlade på COOP i torsdags hittade jag en nästan likadan fast för 250kr!

Men hur glad blir man inte då? Jag blev så glad så jag nästan fällde en tår =)



Här e den på Ikea...

...och här e den jag köpte på coop! Den här e ljusare i färgen dock men spetskanten på innertyget som sticker fram blev jag så kär i så jag kan leva med färgen. Och Ikea-kistan ser ju faktiskt ut att vara lite kraftigare men men... är man inte rik som kungen så får man faktiskt nöja sig med det nästbästa ibland.


Nu ska jag duscha och börja göra iordning mig!

Ciao!


 
 
Ingen bild

anna

24 mars 2009 19:49

haha, nej, så är det inte. Jag jobbar! Praktiserar. Och h-e-r-r-e-g-u-d vad sliten jag är, för att gnälla lite.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 7 augusti 2009 23:25

  HEJ! Nu e vi uppe i norrland! Resan gick GÖRbra som vi säger hemma i götet.   Nu ska ni få höra, jag ska flytta! Eller har redan gjort faktiskt. Anledningen till att jag valde bloggagratis.se som bloggverktyg när jag började skriva dagbok för dryg...

Av Persson - 5 augusti 2009 10:45

  På Lördag ska vi på bröllop. Imon direkt efter jobben åker vi. Förra veckan köpte vi en ny kostym till J som han ska ha på sig. När vi köpte den kostymen konstaterade vi (i samråd med butiksbiträdet) att han inte kan ha den ljusgrå skjortan vi köpt...

Av Persson - 4 augusti 2009 23:02

  Hej vänner!   Jag hinner inte med att skriva här i dagboken som jag skulle vilja nu för tiden, men jag har lite funderingar på att göra om litegrann å så... så vi får se vad som händer härnäst. Men nu e nu och just nu ska jag snart gå och lägga mig...

Av Persson - 2 augusti 2009 16:34

  Hej Augusti! Nu e det redan augusti... gud vad tiden går fort.   Våra gäster åkte hem igårmorse (lördag), och jag jobbade kvällen och idag körde jag morgon.   Nu har vi precis legat på sängen och lyssnat på Alex Schulmans Sommarprogram. Jag har f...

Av Persson - 30 juli 2009 11:43

  Vi har besök! Det är därför jag inte hört av mig på några dagar. Jimmys bror och en annan brors son är här på besök från norrland.   Men Malin, va go du e! Visste inte att ni va hemma igen?   Idag e jag ledig så nu ska vi snart åka in till storst...

Ovido - Quiz & Flashcards