Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Persson - 18 mars 2009 10:09


Idag har sjukan kommit till fasen ont i halsen+hosta med svullna, rinnande ögon. Gud jag har aldrig varit sexigare tror jag. Men min rosa badrock livar iaf upp livet litegrann. Rosa makes us happy som man säger.


Usch jag saknar min man idag! Det är verkligen när man e ledig som man hinner tänka och sakna ännu mer, och nu e ju inte jag ens ledig så jag kan ju inte aktivera mig heller för att tänka på nåt annat. Men men som den oerhört positivt tänkande kind of människa jag är så tänker jag att imon ska jag jobba igen, då blir det bättre. Yes Yes. Då blir det bättre. Men en sak som jag kan aktivera mig med litegrann i lugnt tempo är ju faktiskt att plocka undan lite här hemma, det börjar ser ruskigt stökigt ut. Och min hylla från Ikea ligger i tusen delar just nu för jag orkar bara göra lite åt gången. Men men de e ingen som har ont av det. Mer än jag. Jo jag ska nog städa lite idag. =)


Saknar dig lite EXTRA idag!


Ciao vänner!


Ovido - Quiz & Flashcards