Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Persson - 2 mars 2009 12:09


NEEEEJ! Why God? Why? I lördags var det 8 grader och SOL här i Kingsbacka!

 


Idag är det en ny vecka! Och idag är det kanske (hoppas) bara 7 veckor kvar tills min älskade man kommer hem igen. Oj som jag längtar. Imon ska jag köpa gymkort på Träningskompaniet som ligger på samma gata som coop, nära och bra hem hit alltså. Det ska bli KUL att börja träna igen! Det blir dock lite dyrare än att gå med doggen, men vi får ett ganska bra bidrag från coop så det blir trots allt inte så farligt dyrt.


Nu ska jag duscha och dra mig nedåt coop och sen efter det då klockan är 20 blir det kvällsfika och mys med Sofia. Jag har märkt att jag har ett behov av att folk ska veta var jag är nånstans hela tiden. För annars vet ju alltid J det, men nu i lördags tex skulle jag åka till Ö&B och då kände jag att nu vet ingen i hela världen vart jag e nånstans, tänk om nåt händer? Så jag blev muchos glad då syster ringde =) Då kunde jag säga vart jag var nånstans.


Så nu går jag in i duschen och sen åker jag till jobbet. Sen fika med Sofia. Okej?


Ciao


Ovido - Quiz & Flashcards