Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Persson - 19 mars 2009 21:27


Nu var denna dagen snart slut. J kom hem igår =) SOM jag har sovit gott inatt. Och jag som skrev här just igår att jag saknar honom lite extra idag, och då kom han! Det är så man gör Linda, skriv att du saknar honom extra idag så kanske han ringer på dörren samma kväll.


Har faktiskt känt mig sådär i kroppen idag, inte helt bra än. Vid tre-tiden blev så jäkla trött så jag trodde jag skulle kola in, och ett blodkärl sprack i ena ögat så jag har väl sett sådär ut idag... så det hade väl egentligen varit bra om jag hade stannat hemma idag oxå men jag känner att jag inte har råd att vara hemma mer. Och imon kör jag bara 6.30 till 12.45 och sen e jag ledig heeeela helgen. Då blir det vila. Med min man. Som e hemma by the way.


Han och mamma har tydligen fixat och donat inför detta, fixat flygbiljetter och tåg från stockholm och så... och sen hämtade pappa upp han på centralen igårkväll och skjutsade hem honom hit. Crazy! Det har blivit lite J´s thing liksom, att totalöverraska mig med att komma hem. Har hänt tre gånger nu, på tre år. Inte illa pinkat va? Fick jag den bästa mannen? Fick jag det? Visst fick jag det?  


Ja det fick jag.

Godnatt people från lyckliga mig.


Av Persson - 19 mars 2009 09:23


Men herregud men herregud men herregud!


Min man e hemma!


Han ringde på på dörren igår 20 över 9 och så stod han där! Och jag höll på att trilla av pinnen. Och jag fick sätta mig ner. Och jag grät. Och han bara log. Och jag frågade om han ska stanna. Och han sa att nä han ska bara hem och hämta tre doser snus. Näää  =) Han ska stanna! Vi bara skojade nyss om att han kanske skulle sagt nåt sånt för att jävlas. Men shit nu va den väntan över. Och det var inte alls sådär lite stelt och nervigt det kan vara efter att ha varit ifrån varann en lång stund. Och och och jag får skriva mer sen, ska iväg på jobbet nu börjar 10 och nu e klockan 9.30 när jag skrivit klart detta och jag e osminkad fortfarande.


Ciao!


Vilken BRA dag =)

Ovido - Quiz & Flashcards