Direktlänk till inlägg 2 augusti 2009

Augusti

Av Persson - 2 augusti 2009 16:34


Hej Augusti! Nu e det redan augusti... gud vad tiden går fort.


Våra gäster åkte hem igårmorse (lördag), och jag jobbade kvällen och idag körde jag morgon.


Nu har vi precis legat på sängen och lyssnat på Alex Schulmans Sommarprogram. Jag har följt hans blogg i över ett års tid nu och hängde med under tiden med Katrin och de så jag riktigt längtade tills jag skulle få höra han själv berätta om det med sina egna ord. Och OJ vad bra han va. Jag blev rörd och tårögd och fylld av kärlek och medlidande. Jag tycker verkligen om Alex Schulman och hans blogg, och den är ännu mer underhållande nu när han fått dottern Charlie. Här e hans blogg. Och här kan man lyssna på hans program.


 

Alex å Charlie


Min kompis/kollega Linda fick en liten son i fredags! GRATTIS GRATTIS till Er! De e nästan lite läskigt, jag känner ofta på mig när det händer saker och i fredags tänkte jag hela dagen messa Linda å fråga om det hänt något, men samtidigt ville jag inte störa dom för jag kan tänka mig att dom får/fick många frågor, så igår blev det av att jag skickade och ett par timmar senare går jag in på Facebook å ser att folk skrivit en massa grattis-inlägg =) Nästan lite läskigt ibland =).


 
 
Linda

Linda

3 augusti 2009 09:52

Jag lyssnade också, kanonbra! Ja bloggen är riktigt underhållande!

http://lnilsson.bloggspace.se

 
Ingen bild

Eva

4 augusti 2009 10:14

Grattis i efterskott, det var din namnsdag igår!!

 
Ingen bild

Anna

4 augusti 2009 15:31

Han är ett geni, älskar honom.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 7 augusti 2009 23:25

  HEJ! Nu e vi uppe i norrland! Resan gick GÖRbra som vi säger hemma i götet.   Nu ska ni få höra, jag ska flytta! Eller har redan gjort faktiskt. Anledningen till att jag valde bloggagratis.se som bloggverktyg när jag började skriva dagbok för dryg...

Av Persson - 5 augusti 2009 10:45

  På Lördag ska vi på bröllop. Imon direkt efter jobben åker vi. Förra veckan köpte vi en ny kostym till J som han ska ha på sig. När vi köpte den kostymen konstaterade vi (i samråd med butiksbiträdet) att han inte kan ha den ljusgrå skjortan vi köpt...

Av Persson - 4 augusti 2009 23:02

  Hej vänner!   Jag hinner inte med att skriva här i dagboken som jag skulle vilja nu för tiden, men jag har lite funderingar på att göra om litegrann å så... så vi får se vad som händer härnäst. Men nu e nu och just nu ska jag snart gå och lägga mig...

Av Persson - 30 juli 2009 11:43

  Vi har besök! Det är därför jag inte hört av mig på några dagar. Jimmys bror och en annan brors son är här på besök från norrland.   Men Malin, va go du e! Visste inte att ni va hemma igen?   Idag e jag ledig så nu ska vi snart åka in till storst...

Av Persson - 26 juli 2009 11:28

  Idag är det vår lediga Söndag, gud va skönt. Jag jobbade alla dagar från förra fredagen tills igår, och avslutade dessutom med ett 12-timmarspass igår, så idag är det SKÖNT att va ledig minst sagt. Men de e goa pengar när man går in extra på helger...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards