Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Persson - 13 mars 2009 11:20


Ja, jag menar det Linda! Det är inte alla som känner nån som finns med på Youtube. =)


Idag är det fredag! Tjohoo! Fast egentligen inte. Med tanke på att jag ska till jobbet nu kl 12 för ett medarbetarsamtal med min chef Johan och sen jobba fram tills 22,25. MEN jag är ändå glad att det är fredag, för Er skull. Ni som kommer hem i tid och får denhär härliga fredagskänslan inför en ledig helg. Den kommer jag få om en vecka.


Jag fick tvättat igår! Stolsöverdragen i köket, gardinerna i sovrummet, mattan i sovrummet, handdukar och en massa kläder. Och jag är SÅ nöjd med mig själv. Och inte nog med det bäddade jag sängen igår när jag kom hem 22,15. Kan tyckas helt normalt för en helt normal svenne, men inte för mig, det hade varit sååå typiskt moi att bara slänga mig i sängen, obäddad. Jotack, vuxenpoängen haglade igår.


Nu ska jag springa iväg. Hoppas ni får en UNDERBAR Fredag people! Om inte får ni göra den underbar!


Ciao


Ovido - Quiz & Flashcards