Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Persson - 3 mars 2009 22:05


Hej =)


Igår när Karma stängde så åkte vi hem till mig och fortsatte prata och fika med glass och te och prata och prata och prata. Tills klockan stod på 03.07 Då tyckte vi att det var dags att gå och lägga oss. Så Fia sov vid min sida inatt.


Oj vad blixten gjorde bilden stel som ett sjukhus och Sofia blek som lakanet. Men gott hade vi.


Och när jag sprungit iväg till jobbet och jobbat min dag så gick jag till gymmet och köpte ett halvårskort. Och sprang 2 kilometer på löpbandet och gjorde några övningar med vikter och pilatesboll. Känns skönt. Och jag en kille som jobbar där bestämde träff där imon efter jobbet vid 13, så ska han gå igenom alla maskiner och lägga upp ett pass till mig som jag kan köra. Så nu kör vi people!


Ska gå och duscha nu och sen hoppa i säng.

SOV GOTT


Ovido - Quiz & Flashcards