Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Persson - 21 mars 2009 11:32


Hej du!


Idag är det lördag och jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag. Än så länge har vi mest gått runt och fixat och plockat och så här hemma. Jag känner mig lite sådär i kroppen fortfarande, hostar och ont i halsen... så vi får se vad som händer...

J sa nåt om att vi kan åka ut till mamma och pappa och elda och dricka jäger och sen laga middag... vi får se vad det blir. JAG eldar iaf inte. Isf lägger ja mig i bastun med skön musik och ett glas vitt och bara njuter. Så kan dom leka och hålla på hur mycket dom vill. Men sen har jag och syrran pratat om att gå ut lite idag oxå... men just nu känner väl ingen av oss jättestarkt för det.. men men vi får se helt enkelt.


Hoppas ni har en riktigt skön lördag vänner!


Ovido - Quiz & Flashcards