Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Persson - 10 mars 2009 11:33


Där höll jag på att lura er! För det första - tror ni på riktigt att kommer iväg direkt när jag skrivit att jag ska göra det? Nopp. För det andra - Ni tror väl inte på allvar att vår familj går utanför dörren utan att ta kort på oss i hallen först? Jo, det kan ni tro på, det gör vi faktiskt. Det är bara innan fester vi tar såna kort. Och innan musikaler tydligen. Och detta är ju faktiskt i badrummet så det räknas inte. Nu ska jag iväg på gymmet.





 


Ciao


Av Persson - 10 mars 2009 11:16


Change of plans people - Jonna hade glömt att hon skulle jobba extra till 17 idag, men som den oehört flexibla person jag e så sa jag att de e lugnt vi träffas då ist. Så så e de bestämt nu. Så jag tänkte ta mig ett pass på gymmet nu ist. Så nu vet ni det.


By the way - Stavas plans med ett eller två n? Någon bright tjomme av er som läser kanske vet det? Eller ska jag behöva slå upp det. Nä då får jag skriva fel varje gång. Fast de kanske rent av stämmer för en gång skull? 

Ovido - Quiz & Flashcards