Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Persson - 15 mars 2009 19:11


Oh my...! Nu var halva lönen borta. Och nu har vi kommit hem och the family has left the building. Det blev hela familjen som åkte till Ikea! Hur ofta händer det liksom =) Aldrig mer iaf enligt pappa. Han tycker inte så mycket om ikea. Ungefär lika mycke som Jimmy. Inget alls med andra ord. Så det blev en härlig familjedag.


Men nu har dom andra åkt hem till sig och jag sitter här just nu men ska snart börja plocka med allt jag köpt. Eller så ska jag kanske sätta på en av filmerna jag hyrde häromdan... hm vi får se. Det var ´nämligen inte så mycket små saker som jag kan dona med själv utan jag behöver nog hjälp med det mesta. Fan vad e man utan sin karl egentligen? Jag klarar ju knappt att sätta upp en tavla själv.


Imon kör jag 6.30 till 14 på jobbet. Sen på eftermiddan skulle Malin komma förbi några timmar och sen även Sofia. Det blir great det.


Njut kvällen gott folk!


Av Persson - 15 mars 2009 08:37


Jag villlllll! Men dom finns inte. Ååå vad jag vill ha dom.


 


Av Persson - 15 mars 2009 07:21


Idag ska vi på IKEA! Yiihoo! SOM jag har väntat och längtat. Jag och mamma har bestämt att vi ska åka sen tidigare och igår fick jag reda på att hon tvingat med pappa oxå, stackarn! =) Men det blir så bra så. Jag vet precis vad jag ska ha och sen ska det inte bli så mycket mer än så var det tänkt. I know låter inte så övertygande, men jag ska nog suprice-a er gott folk.

Jag står på jobbet nu och dricker Redbull som förhoppningsvis ska ge mig vingar snart för idag är jag hes och trött i kroppen. Jag låter som en blandning av Sven Wollter och Janis Joplin. Sexigt.


Hoppas ni sover gott ute i stugorna.

Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards