Direktlänk till inlägg 20 juli 2009

Toa-skylt å månlandning

Av Persson - 20 juli 2009 13:05


Idag är det 40 år sen månlandningen ägde rum. Vi ska nog titta på svt ikväll där dom visar en massa dokumentärer om det har jag hört.


Imorse blev jag påminnd om vår nya fina Toa-skylt som jag köpte på Hemma-butiken förra veckan. Jag har samlat på mig ett helt ordförråd här hemma under första halvåret vi bott här nu. Vi har ord och bokstäver i varenda rum med olika budskap, ska visa mer ikväll tror jag.



Nu ska jag iväg på jobbet snart så jag ska dusha och "sätta på mig ansiktet" , jag kör 14 till 20 idag.


Vi hörs ikväll kanske!

Ciao


 
 
Ingen bild

Eva

21 juli 2009 10:13

Bra med skylt så man inte tar fel dörr!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 7 augusti 2009 23:25

  HEJ! Nu e vi uppe i norrland! Resan gick GÖRbra som vi säger hemma i götet.   Nu ska ni få höra, jag ska flytta! Eller har redan gjort faktiskt. Anledningen till att jag valde bloggagratis.se som bloggverktyg när jag började skriva dagbok för dryg...

Av Persson - 5 augusti 2009 10:45

  På Lördag ska vi på bröllop. Imon direkt efter jobben åker vi. Förra veckan köpte vi en ny kostym till J som han ska ha på sig. När vi köpte den kostymen konstaterade vi (i samråd med butiksbiträdet) att han inte kan ha den ljusgrå skjortan vi köpt...

Av Persson - 4 augusti 2009 23:02

  Hej vänner!   Jag hinner inte med att skriva här i dagboken som jag skulle vilja nu för tiden, men jag har lite funderingar på att göra om litegrann å så... så vi får se vad som händer härnäst. Men nu e nu och just nu ska jag snart gå och lägga mig...

Av Persson - 2 augusti 2009 16:34

  Hej Augusti! Nu e det redan augusti... gud vad tiden går fort.   Våra gäster åkte hem igårmorse (lördag), och jag jobbade kvällen och idag körde jag morgon.   Nu har vi precis legat på sängen och lyssnat på Alex Schulmans Sommarprogram. Jag har f...

Av Persson - 30 juli 2009 11:43

  Vi har besök! Det är därför jag inte hört av mig på några dagar. Jimmys bror och en annan brors son är här på besök från norrland.   Men Malin, va go du e! Visste inte att ni va hemma igen?   Idag e jag ledig så nu ska vi snart åka in till storst...

Skapa flashcards