Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Persson - 28 mars 2009 18:21


E på jobbet och har rast. Jag har fått bort passen som behövdes för att kunna åka till Ramsele! Jejj! Så nu är jag ledig f.o.m nästa torsdag kl 15 t.o.m onsdagen därpå kl 14. Och jag missar bara en och en halv arbetsdag!

Hur bra är inte det kan man fråga sig. Hur bra som helst skulle jag vilja påstå.

Av Persson - 28 mars 2009 10:32


LÖRDAG!


Magnus vann igår! Vi spelade in det och tittade när jag kom hem från jobbet och oj vad spännande det var! Kan inte bestämma mig för vilken jag tyckte skulle vinnal, tyckte Laila vad lika värdig vinnare som Magnus.



J ska åka ut till mor och far nu och hjälpa att måla taket i garaget vitt så det blir lite ljusare där inne, och jag ska ju börja jobba 15 - 22,15 så jag blir kvar här hemma. Funderade på att ta mig ner till gymmet innan jobbet... tycker halsen känns bättre men ändå inte helt okej än så jag kan inte bestämma mig... vi får se. Annars sätter jag mig framför en av filmerna vi hyrde häromdan.


Jaha hoppas ni njuter lördagen vänner! Gör det till en BRA dag!

Ciao


Jo och GRATTIS till Malin (inte min syster) och Pierre som har fått en liten flicka! Tusen grattiskramar till er!


Ovido - Quiz & Flashcards