Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Persson - 11 mars 2009 10:50


Hej !


Tack Linda! De e mammas å pappas =) Såg ni att min gråklädda arm flöt liksom in i den gråa väggen i hallen? Lite lustigt tyckte jag såhär på morgonen. Vi gillar grått i vår familj. Å tack Anna! Dig kan man alltid lita på =)


Nu har jag vaknat, gått upp, ätit frukost och kollat mailen. Det är sol här i Kungsbacka idag! Se bara!



Och jag fick en smärre chock när jag kollade på termometern och den stod på 14,2 grader. Men sen kom jag på att den har ju stått i solen hela morgonen, så den e lite missvisande. Men ändå, bara att se ett tvåsiffrigt tal på termometern, utan nått minus framför dessutom =)


Idag börjar mitt 10-jobbdagar-i-rad-race, och jag kan inte säga annat än att jag känner mig laddad. Laddad för att lönen kommer på fredag, och för vetskapen att när detta race e gjort då har jag en ledig helg framför mig och på den måndagen efter det är det bara 4 veckor kvar tills min J kommer hem igen! Bara det är ju värt att firas.

Och på lördag är det våran 3-årsdag... oooch den firar vi med jobb. Som vi alltid gjort =) Nä men vi tycker att vi firar ju varandra varje dag så vi behöver väl inget stort ståhej just denna dag....... eller hur J? Visst e de så.......?


Jag kanske firar själv med lite godis efter jobbet på lördagkväll. Eller mycket...


Nu jobbar jag 14-22,15 alla dagar fram till söndag, förutom på lördag för då börjar jag en timme senare, alltså 15. Jag har mina funderingar på att ta en ride till IKEA på lördag förmiddag. Så jag får köpt dom här sakerna jag gått och trånat efter i flera månader. Mmm vi får se... Men nu vet ni.


Njut dagen people! Gör den underbar!

Ciao


Ovido - Quiz & Flashcards