Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

Fast

Av Persson - 22 juli 2009 19:42


Nu e jag fast! Jag e härmed fast anställd på Coop Forum. Jejj! Oj vad jag e glad =).


Vi e hos mamma och pappa idag och fixar och "arbetar", såklart inte jag, men dom andra har varit ute i flera timmar nu och här sitter jag å gottar mig. Vilket underbart väder vi har idag! Not. Imorse cyklade jag till jobbet och njöt av morgonsolen och tänkte att vi kanske skulle sola i eftermiddag. Men ack nej vilken falsk marknadsföring vädret gav då. Tycker lite synd om Er alla som har semester nu.


HM katalogen låg innanför dörren häromdan. Det har varit sträckläsning flera kvällar nu. Jag "läser" aldrig så bra som jag gör i HM- och IKEA-katalogerna.

Och HM har så sjukt mycket fina och inspirerande grejer nu så jag skulle lätt kunna göra mig av med en hel årslön på två röda nu. Jag viiiilllllll.... as usual.


Ha en mysig kväll i rusket. Om jag ska vara heeelt ärlig så tycker jag faktiskt att de e lite mysigt, men jag har ju varit utomlands och fått min dos av solen så jag förstår att de e frustrerande för er som ska vara i Sverige under semestern. Men som sagt, jag har blivit så gammal och klok att jag uppskattar och ser fram emot alla årstider nu. Och speciellt ser jag fram emot hösten nu när butikerna börjar fyllas med fina mysiga höstkläder.


Nu e de slut på pladdret.

Ciao.


 
 
Ingen bild

Anna

23 juli 2009 23:47

Grattis grattis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 7 augusti 2009 23:25

  HEJ! Nu e vi uppe i norrland! Resan gick GÖRbra som vi säger hemma i götet.   Nu ska ni få höra, jag ska flytta! Eller har redan gjort faktiskt. Anledningen till att jag valde bloggagratis.se som bloggverktyg när jag började skriva dagbok för dryg...

Av Persson - 5 augusti 2009 10:45

  På Lördag ska vi på bröllop. Imon direkt efter jobben åker vi. Förra veckan köpte vi en ny kostym till J som han ska ha på sig. När vi köpte den kostymen konstaterade vi (i samråd med butiksbiträdet) att han inte kan ha den ljusgrå skjortan vi köpt...

Av Persson - 4 augusti 2009 23:02

  Hej vänner!   Jag hinner inte med att skriva här i dagboken som jag skulle vilja nu för tiden, men jag har lite funderingar på att göra om litegrann å så... så vi får se vad som händer härnäst. Men nu e nu och just nu ska jag snart gå och lägga mig...

Av Persson - 2 augusti 2009 16:34

  Hej Augusti! Nu e det redan augusti... gud vad tiden går fort.   Våra gäster åkte hem igårmorse (lördag), och jag jobbade kvällen och idag körde jag morgon.   Nu har vi precis legat på sängen och lyssnat på Alex Schulmans Sommarprogram. Jag har f...

Av Persson - 30 juli 2009 11:43

  Vi har besök! Det är därför jag inte hört av mig på några dagar. Jimmys bror och en annan brors son är här på besök från norrland.   Men Malin, va go du e! Visste inte att ni va hemma igen?   Idag e jag ledig så nu ska vi snart åka in till storst...

Ovido - Quiz & Flashcards