Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Persson - 7 mars 2009 14:52


Som alltid när jag sitter vid mammas och pappas dator tittar jag på kort.

Och visst e detta kortet härligt?  Vi sitter på husbygget och dricker champagne och pratar om hur det kommer se ut när det är klart, om det nu blir klart till jul och undra när Ja och J kommer kunna flytta ner för allt beror ju på hur fort huset blir klart. Och nu sitter man här 8 månader senare och vet hur allt gick. Livet e fantastiskt eller hur? Och spännande! Hur ser det ut om ett år igen?


Fröken Persson med sina favvomän.


Av Persson - 7 mars 2009 13:20


Tjohoo nu e jag ledig i helgen! Jobbar på måndag 16-20,30 och sen ledig på tisdag OXÅ. Oh my vad mycke ledighet. När den e slut väntar dock ett jobbrace på 10 dagar i rad, jag har tagit på mig extrapass så jag får skylla mig själv meeen det kan ju ändå kännas lite långt dom första dagarna då man har 9 dagar kvar. Men de tänker vi inte på nu.


Igår efter jobbet åkte jag nästan direkt till syster och sov hos henne. Och nu under förmiddagen har jag tagit mig till mamma och pappa. Så nu sitter jag här och slappar och njuter av tystnad, ledighet och ensamhet.


Ikväll ska jag och Malin på en rälfrossa-fest på nån bygdegård nånstans nedåt i landet gissar jag på. Ska bli riktigt roligt då det tydligen är många vi känner som ska dit oxå. Vi ska dock gå in på efterinsläppet.


Nu ska jag fortsätta njuta. Eller det avbröts nu för jag hör att Malin kom in. Och nu kommer mamma och pappa oxå innanför dörren. Vilken lovley family jag har.


NJUT lördagen ni med!

Ciao



Ovido - Quiz & Flashcards