Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Persson - 5 mars 2009 20:07


By the way - Vi har haft 9 sköna grader här i Kungsbacka idag. Hur har ni det i Norrland?

Av Persson - 5 mars 2009 19:50


HEJ,


Anna och Malin var här igår och Malin sov oxå över och kommer göra det idag igen, och jag är bara tacksam, jag sover SÅ mycket bättre när nån ligger brevid.


Jag har gjort en rolig upptäckt idag. Män tar alltid en eller fler kassar/påsar för lite när dom handlar. Vi kvinnor har ett bättre tänk där tror jag, vi tänker att då får vi en slaskpåse extra. Men män, icke, dom ska proppa ned varenda liten grönsak och varenda köttbit och varenda mjölk i så få kassar som möjligt.

Exakt såhär e jag och J. Sen vi upptäckte detta, att han alltid tar en för lite, så har han utmanat mig varenda gång vi är och handlar. Och jag vinner. Jämt. Inga undantag. Han tar verkligen alltid en påse för lite. Om vi hade satt pengar varje gång hade jag inte behövt jobba mer. Och jag upptäckte idag att ALLA män är likadana. Dom jag såg i alla fall.


Det var dagens upptäckt.


Det blev inget gym igår. Jag hade så jäkla ont i halsen på morgonen och ögonen bara rann så jag skippade det, I know det låter som årets bortförklaring men jag var faktiskt riktigt risig. Det värsta e att jag bara e sån på mornarna och kvällarna så de e en såndär dryg halvdann förkylning som vara i en mindre evighet. Så snart kommer jag börja träna ändå om jag känner mig själv rätt och då kommer jag aldrig bli helt frisk och då kanske jag blir så sjuk en dag att jag dör. Men de får vi inte hoppas på. J kommer ju hem snart.


Hoppas ni haft en bra dag hörrni!


Ovido - Quiz & Flashcards