Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Persson - 26 mars 2009 13:35


HEJ


Har inte suttit vid datorn på två dygn, inte likt mig.

Mormor vad här i tisdags och igår blev det ändrat så jag jobbade morgon och sen åkte jag till mamma på hennes jobb och fkade och då kom J från göteborg och sen malin oxå, och då följde hon med oss hem.


VÅRAN FEMMA FUNKANDE INTE IGÅR! Vi kunde inte se Greys Anatomy!

Förbannade skit vad sur jag blev. Men Malin spelade in det hemma hos sig så vi tittade på Pocahontas ist. Den täcknade.


Så nu snart ska jag åka ut till henne så ska vi se på greys. TUR att hon hade programmerat det.


Japp det var en uppdatering det.


Jo vi ska försöka ta en weekend upp till Ramsele nästa vecka. Om jag kan få bytt några pass på jobbet, och det är inte det lättaste. Men vi filar på det. Ska bli KUL isf. Så vi hoppas hoppas.


Ciao


Ovido - Quiz & Flashcards