Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Hem idag!

Av Persson - 25 november 2008 15:41


Nu har jag fått reda på att jag kan åka hem idag. Jag tar Skyways idag som går direkt till Sundsvall ist för SAS som mellanlandar i Stockholm för då skulle jag väl aldrig kommit hem, med den kaosen som råder på Arlanda i detta nu. Skyways är dock några hundringar dyrare så det svider lite. Eller ganska mycket faktiskt.


Läget med jobbet är iaf så att företaget inte kan träffa Adecco förrän på Torsdag. Jens (och Lena) som är Adecco-människorna som jag hade intervju med idag säger att han har full förståelse för att jag måste åka hem men han säger att han tror att dom kan styra företaget en del (förstod inte om han menade vilka dom ska anställa eller om han vill ha mer tid på sig). Då frågade jag han "om jobbet skulle bli aktuellt för min del, när ska allt startas upp då?" . Då blir det ganska så snart sa han då (och det visste jag redan), men om du måste ha en vecka på dig för att fixa färdigt däruppe, så får dom ju ge dig det. Okej sa jag, och så bestämde vi att vi skulle höras mer på Torsdag då dom träffat företaget och fått mer information.

Men SATAN jag hade velat vara med och träffa VD:n och alla viktiga gubbar och gummor och få klara besked. Detta är JOBBIGT att inte veta varken ut eller in.


Iaf. Planet går 18.45 och landar in Sundsvall 20.15 och då står min prins, som jag saknat löjligt mycket nu under helgen och dessa dagar, förhoppningsvis och väntar på moi.


Och imonkväll kommer pappa till Sundsvall! Så vi ses lite hipp som happ nu, lite här hemma och lite hemma i Sundsvall, lite på jobbet osv. =)

Och vi ska ut och äta på favvostället Saffran. Ska bli MYS.


Ciao!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 7 augusti 2009 23:25

  HEJ! Nu e vi uppe i norrland! Resan gick GÖRbra som vi säger hemma i götet.   Nu ska ni få höra, jag ska flytta! Eller har redan gjort faktiskt. Anledningen till att jag valde bloggagratis.se som bloggverktyg när jag började skriva dagbok för dryg...

Av Persson - 5 augusti 2009 10:45

  På Lördag ska vi på bröllop. Imon direkt efter jobben åker vi. Förra veckan köpte vi en ny kostym till J som han ska ha på sig. När vi köpte den kostymen konstaterade vi (i samråd med butiksbiträdet) att han inte kan ha den ljusgrå skjortan vi köpt...

Av Persson - 4 augusti 2009 23:02

  Hej vänner!   Jag hinner inte med att skriva här i dagboken som jag skulle vilja nu för tiden, men jag har lite funderingar på att göra om litegrann å så... så vi får se vad som händer härnäst. Men nu e nu och just nu ska jag snart gå och lägga mig...

Av Persson - 2 augusti 2009 16:34

  Hej Augusti! Nu e det redan augusti... gud vad tiden går fort.   Våra gäster åkte hem igårmorse (lördag), och jag jobbade kvällen och idag körde jag morgon.   Nu har vi precis legat på sängen och lyssnat på Alex Schulmans Sommarprogram. Jag har f...

Av Persson - 30 juli 2009 11:43

  Vi har besök! Det är därför jag inte hört av mig på några dagar. Jimmys bror och en annan brors son är här på besök från norrland.   Men Malin, va go du e! Visste inte att ni va hemma igen?   Idag e jag ledig så nu ska vi snart åka in till storst...

Ovido - Quiz & Flashcards