Alla inlägg den 19 november 2008

Av Persson - 19 november 2008 18:26


Fan jag har liksom börjat vänja mig vid mindre jobb nu så det känns väääldigt tungt att stå här idag =) Vilket i-lands problem...


Men jag är så TRÖTT nu för tiden men det beror säkert på att jag är så spänd i kroppen nu och ligger och tänker på allt som måste göras och förberedas inför flytten. Och framförallt J har det ju jobbigt, han jobbar mer än heltid. Tror han e uppe i 250 timmar denna månaden... så sitter jag här och klagar...


Men att internetet kommer och går här på jobbet och man vet inte om det funkar att dra kortet denna gång eller inte gör det hela lite jobbigare faktiskt. Så var det sagt. Synd om mig. Not.


Nä nu var maten uppäten och magen glad igen så back to work.


Av Persson - 19 november 2008 12:14


By the way, idag är det den 19 =) Om exakt en månad går kanske lasset. Det kan bli den 20 eller till och med 21 oxå, på min födelsedag =)

Men hoppas hoppas den 19...

Av Persson - 19 november 2008 11:21


Idag är det Onsdag och jag ska jobba kväll, alltså 15-23.

Jag chockade mig själv genom att gå ut och stavgånga i en timmer på morgon innan frukost. Och satan vad hungrig jag var när jag hem igen, så nu hr jag suttit läänge och ätit gröt i lugn och ro. En lovley morgon och förmidag kan man säga.


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för att sedan gå och mysa på stan en stund innan jobbet.


Njut Onsdagen gott folk!

Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards