Alla inlägg den 21 november 2008

Av Persson - 21 november 2008 21:13


Jag pratade med Lena på Adecco idag ang intervjun på Måndag.


Jag frågade henne igår om jag kommer att behöva flyga ner en till gång och göra en till intervju med själva företaget. För nu på måndag ska jag träffa henne för att hon ska avgöra om jag är en bra person som hon kan "visa" för företaget. (Nog för att bemanningsföretag e bra men det blir ju en jäkla process med alla intervjuer. Speciellt om man bor 80 mil ifrån) Jag la in lite snyggt att det hade ju varit bra om man kunde få till det mötet nu på månda eller tisdag också isf. Hon förstår ju såklart mitt lilla dilemma med dyra flygbiljetter och mitt schema på jobbet här uppe. Så hon skulle återkomma idag. Och det gjorde hon.


Och då sa hon att hon inte fått tag på företaget. Men då sa hon att det löser sig ändå för hon känner ju redan nu efter att ha pratat några ggr med mig på telefon att jag är en väldigt stark kandidat.  !!! =D

TÄNK om jag kunde få detta jobbet. Men jag får inte förvänta mig det nu, då blir jag så jäkla besviken om jag inte får det. Men hoppas kan man ju.


Hoppas Ni har en underbar fredagskväll! Det vet jag att Bettan har nu när hennes prins e här över helgen =)


Av Persson - 21 november 2008 20:46


Jaha. Här står man och ler. Och jag är SÅ trött. Sov för lite natten som var och kommer få för lite sömn nu inatt också eftersom jag slutar 23 idag och börjar 7 imon. Underbart. Not.


Har Idol i bakgrunden på tvn. Undrar vem som åker ikväll? Jag blev väldigt förvånad över att Robin den bättre åkte ut förra veckan. Jag hade han som en vinnar-kandidat.


Av Persson - 21 november 2008 12:24


Jag älskar den här låten





Av Persson - 21 november 2008 11:13


Det är den 21 idag. Om en månad fyller jag år =)

Blir man vuxen då när man inte har ett -ton på slutet på siffran?



Av Persson - 21 november 2008 10:20


Oj vad kul det vart igår! Satan vad perikles är bra. Dom kommer från "skeone" =) . Från Ystad tyckte jag mig höra. Men hujedamig vad vi dansar och dansar och dansar. Och dricker. När vi e ute. Men kul har vi alltid!


Idag ska jag jobba kväll och J ska åka hem till sin kära familj och släkt i Ramsele. Ååå vad jag inte riktigt är laddad för jobb idag. Och jag vill inte att J ska åka egentligen för de e SÅ tråkigt att bara jobba hela helgen och GÅ till och från jobbet och komma hem till en tom lght. Gud jag är nog ingen typisk singeltjej tror jag, vad tråkigt det måste vara. Men det är klart han vill vara med familjen så mycket som möjligt nu innan flytten.


Här e vi igår

Chefen



Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards