Alla inlägg den 23 november 2008

Av Persson - 23 november 2008 22:42


Står här nu på jobbet redo att lämna över till Roger som ska jobba natt.

Börjar bli lite smått nervös över att han inte kommit än, han brukar alltid komma lite tidigare.

Sen är det hem och packa lite fort innan läggdags. Upp kl 05,45 och åker med Bettan ut till Midlanda som ändå ska lämna av prinsen. Landar i Gbg kl 10,10. Ska bila ner till Falkenberg som tar en timme ungefär, intervjun är kl 14. Wish me god luck!

Godnatt gott folk!

Av Persson - 23 november 2008 17:46


Nästa Söndag är det första Advent!

Det är ju helt sjukt! Oj vad tiden går fort när man blir äldre =) 

Och då ska ljusstakarna upp i fönstren. Fast jag tror inte vi tar upp våra, det blir bara extrajobb till flytten.


Först nu börjar bakfyllan avta litegrann... Satan vad jag har mått dåligt idag.

Jag bara låg hela förmiddagen och käka pizza och tyckte synd om mig själv.

Men så kan det gå när dricker som få. Visst har jag berättat att rim is my thing?


Av Persson - 23 november 2008 10:18


Men GUD. Några glas vin... Therese var inställd på några flaskor vin...

Och det blev inget av det heller för vi beställde in sexor efter sexor...


Usch nu ska jag lägga mig en stund till. Jobb sen. Ha. Ha.Ha



Å vilka fylliga läppar hon har den där Therese. Och jag verkar göra mitt bästa för att trolla bort dom knappt befintliga jag har. Typiskt... fast dom pussas bra ändå =)


Hörs sen. Här ska sovas in i det sista innan jobbet.


Ovido - Quiz & Flashcards