Alla inlägg den 27 november 2008

Av Persson - 27 november 2008 11:55


Det var jättemysigt igår!

Pappa hann gå till J på Dalton innan jag var färdig så han tog en öl där och jag en cola eftersom jag körde. Och sen körde vi till Saffran och åt världens goaste mat (ännu en gång) och så slutade J jobbet och kom precis lagom tills vi ätit upp så dom tog nån öl till och sen gick vi till Dalton igen och tog en sista öl/vatten där. JÄTTEmysig kväll med mina favoritmän här i livet.


Mina två favoriter




Tack för en härlig kväll älskade!

Nu ska Fröken Persson börja göra iordning sig för dagen och en kväll på jobbet. Kanske att jag kan få med mig lite kläder att lämpa av på Myrorna...? Imon är det bara TRE veckor kvar! Alltså tre helger att packa på, varav två som ska tillbringas i Ramsele och en på jobbet... Hm får nog börja packa nu...


Hörs sen!

Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards