Alla inlägg den 3 november 2008

Av Persson - 3 november 2008 19:32


By the way,

nu har vi fått klartecken från HSB att vi får hyra ut!

 Yiieehoo!


Nu blev jag lite gladare.

Och så bestämde jag och Sara alldeles nyss att jag ska åka hem till henne och ha lite myskväll och sitta å snacka skit om allt möjligt.


Nu blev jag ännu gladare!

Dagen kanske inte är så illa ändå =)

 Jag kanske ska sluta vara ensam helt enkelt för då blir

jag inte så nedstämd som jag ibland blir.

Men det är därför det är så bra att flytta "hem", då finns det alltid någon =)


Nu - Back to work


Av Persson - 3 november 2008 19:20


FY vilken dålig dag det är idag!

Idag funkar inte "tänk positivt" för mig...

Har bara varit jättenere hela dan, och när jag sitter och myser som mest innan jobbet, ringer Sara och undrar vart jag är för jag börjar kl 15 ! Och då var kl kvart över redan! Stress stress stress!

Jävla skit vad jobbigt det är att planerna ändras på såna här dagar.

Nu får jag stanna här till 23 ikväll... ja, nu ska jag inte överdriva.  förbannat jobbigt är det väl inte, men jobbigt är det =)


GUD vad jag behöver få lite ledigt nu, ska bli SÅ skönt att åka hem på fredag. Det är inte bra att jobba så mycket som jag gjort det senaste, man tappar liksom bort sig själv... Jaja nu har jag ätit klart snart och ska ut "on stage" igen. Ciao!



Av Persson - 3 november 2008 11:57


Hmm jag kanske ska ta och byta presentaionsbild...?

Ja, jag tror jag gör det. Denna känns en aaaning somrig nu i November.

Shit kan ni fatta att det är November redan!


När jag satt hos min mormor som 15-åring och klagade på att livet gick för långsamt och jag ville bara sluta skolan NU, så sa hon vaaarenda gång att;

"Vänta tills du tagit studenten då kommer livet gå jädrigt fort kan jag lova, då rinner det iväg. Fan det var ju inte länge sen du föddes och nu är du 15 år"

Och fan hon har så rätt min förståndiga (?) mormor!


Jaja nu kom jag in på annat som vanligt. Byta bild var det jag. Gör det nu.

Tror jag tar den med röd keps på mig, den är ju lite julig på nå vis. Just ja, den är tagen dagen efter jul förra året.


Av Persson - 3 november 2008 11:46


Jaha då var en ny vecka här. Ny vecka, Nya möjligheter! som man säger.


Men ack nej idag är det en trött Johanna som sitter här. Satan vad trött jag är jämt och ständigt! Jag kanske borde köpa sånadär multi-vitaminer.

Hihi pappa la alltid fram en gul vitamin brevid grötskålen till frukosten när vi växte upp =) Han kanske ska komma upp hit den 26 Nov, men bara kanske.

Men hoppas hoppas!


Denna vecka bjuder på jobb och jobb och avslutas med en flight ner till mitt andra hem på fredag. Lovely! Fest på lörda, kanske bakis på sönda?, hem på Måndag, jobb på tisdag osv osv. Livet bara rinner iväg, man måste passa på att njuta under tiden.


Carpé Diem!


Jag och syster
Här e pappas flickor. Den till vänster var sjuk vid tillfället vill jag minnas.


Ovido - Quiz & Flashcards