Alla inlägg den 12 november 2008

Av Persson - 12 november 2008 19:35


Jag kan ju inte låta dagen passera utan att ha skrivit att det är Jimmys födelsedag idag! Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!


Älskar Dig!



Nu e han 40-minus och jag e 20-minus =) Usch vad mycket det låter. Så det kan bli här i livet! Men vi e glada ändå. Kärleken e störst! Vi ska allt visa dom!



Av Persson - 12 november 2008 18:09


Så var det Fars Dag och den där middagen som vi gjorde, ja och syrran...


Varför ser mamma så stöddigt ut kan man fråga sig. Men fina e dom ändå.


Och så var det framstegen på husbygget!


Mor i sitt nya kök. Dålig kvalite på bilden men man ser ju litegran iaf.


Vy från köket. Detta är vardagsrummet å så kommer hallen första till höger och relax, sovrum och kontor/gästrum rakt fram... Finfint!


Det stora hålet ska täckas med svart kyl och frys.. Jo dom gillar svart.


Det ända pappa har fått välja i huset. Tyvärr kommer endast en av de sex plattorna att användas till äggkokning på helgerna. "Men de e ju en möbel" säger far. Jaja det blir nog bra säger jag, J får ju nåt att leka med iaf, då e jag nöjd.


Tovas (hunden) spolplats. No comments... Men den e ju fin!


Och här smyfotar jag Bettan på jobbet igår. Se vad glad hon blev. Hon som e en sån linslus. (not)


 


Och linslusen själv såklart. Givetvis.

Fy skäms på mig som inte får ha utsläppt hår på jobbet... Men Maria sa faktiskt att jag fick det igår. För jag hade en good hair-day.


Ciao!

Av Persson - 12 november 2008 17:42


Jaha nu var det dags. Nu har jag suttit å laddat ner alla bilder från helgens bravader. Ååh vad jag tycker de e kul! Så nu spottar jag ut massa massa bilder här, hoppas ni tycker de e lika kul som ja =)


Snyggomamma

 Snyggomamma


Systrar

Glada systrar. Tycker Malin redan ser lite dragen ut...


Glad

Oj vad glad man kan va


Folk

Bordskamrater


Monika som sjunger till vänster å nån ful typ


Ring ring bara du slog en signal bampadabadampampadaba ring ring...


Bästis


Ja å min vapendragare


Malin å Monika girltålkar. Fnisser fnisser


É det konstigt att ja e kort med denna till fader?...


... och med denna till moder?  Nä, tycker inte jag heller. Och så har vi min bästa svågerEinar.


Sen tog dom en dans


Bästemamma


No comments...


Pygméerna. Är vi lika lika med brills...


som utan??? Det tyckte fotograferna va mycket kul och lustigt. Vi med verkar det som.


Håkan Bråkan snart tvåbarnsfar (!)


Ida klämmer i från tårna. Go girl


Therese och Christian som gifter sig till sommaren!


Mongon från Kongo som böjer sig. Varför kan man fråga sig


Och så kom Ida och joinade oss!


Bästeföräldrarna samspråkar med tjej. Eller flörtar ser det ut som.  


SnyggFia igen


Nä nu får det räcka. Har några kort från nya huset oxå men gör ett nytt inlägg med dom. Hihi visst e de kul detta?


Snipp snapp snut så var den festen slut.


Ovido - Quiz & Flashcards