Alla inlägg den 20 november 2008

Av Persson - 20 november 2008 17:23


Ojoj vad mycket som händer idag!


Jag kom inte från jobbet förrens 16.30 idag och skyndade mig hem.


Vi ska ju åka och lämna all skit, som vi rensade ur på vinden i helgen, på soptippen Blå Berget idag då de har kvällöppet. Så ringer jag J från jobbet och undrar hur det går om han fått med sig släpet vi fått låna, om det gått bra mm, ja då säger han att han e ute i Birsta på Media Markt och ska hämta nya kylen idag oxå! Gud jag hade kunnat gift mig med honom i samma ögonblick. Nu fick vi köpt ny kyl OCH blir av med allt på vinden på samma dag!


OCH det kommer mer. Idag ringde en tjej från ett jobb jag sökt i Varberg och vill att jag ska komma på intervju! Nästa vecka! Så jag har försökt lösa det under dagen och nu e det klart att jag åker ner på Måndag-morgon. Kanske att jag stannar till Tisdan, vet inte riktigt än. Fast jag försöker verkligen inte ha några förväntningar nu på att jag ska få det här jobbet, för det är ju fler än jag som ska intervjuas, men gud vad jag hoppas ändå.


Och så ska jag ut och dansa med Maria och hennes vänner idag på Aveny för Perikles spelar och dom e tydligen bra. SÅ, mycket som hänt och händer idag/ikväll.

And I love it!


Här kommer kylen.



Sundsvall ÄR verkligen en riktig mysjulstad...!  Å de e så mysigt att bara gå och strosa när det ligger snö på backen och det är så här fint pyntat på alla gator.


Shit nu har vi bråttom! See ya!


Av Persson - 20 november 2008 08:44


Therese har startat en blogg! Jejj! En om hennes viktkamp! Jejj!

Här kan ni läsa den.


Ja, egentligen förstår jag inte riktigt varför hon behöver gå ner i vikt, men det är ju hur man känner sig och jäämför med sig själv.

Och jag ska heja och joina henne i denna kamp. Jag kommer dock inte skriva lika utförligt och lägga ut smaskiga bilder på mina valkar men jag ska fasiken skärpa mig nu.

Jag är så laddad inför att börja träna efter flytten. Så laddad att det är frustrerande att vänta tills efteråt. Men det känns ju väääldigt onödigt att köpa ett årskort nu liksom...


Och det känns Så kul att hon startar en nu när vi ska flytta snart så jag kan följa hennes liv.

Go Therese! Jag hejar på dig!


Ovido - Quiz & Flashcards