Alla inlägg den 13 november 2008

Av Persson - 13 november 2008 13:53


Jaha nu sitter man här igen. Jag ska möta Nina kvart över 14. Det tar en kvart att gå. Vad står klockan på nu? 13:53. Så varför varför varför sitter jag här i myskläder, osminkad och sängen är fortfarande obäddad...?


Jo för att jag heter Johanna Persson och är född sån.


Ännu en gång ska bevisa för Er gott folk  att jag är en jävel på att stressa.

Klara Färdiga GÅ!


Jo det som har med kategorin Flytten att gör i detta inlägg är att jag ska möta Nina och vi ska skriva papprerna sen är allt setteld som man säger.

Jejj!


Nu - stressa!


Av Persson - 13 november 2008 13:09


Åå vad jag längtar till min (vår=)) "nya" lght! Sitter och drömmer om när de e klart och alla väggar e nymålade och vi bara går runt och myser...!


Inspirationsbilder från Anettes jättemysiga hemsida ;





 


Denna är dock från SkönaHem ´s hemsida.



Me like!

Hoppas Ni njuter av dagen!

Ovido - Quiz & Flashcards