Alla inlägg den 24 november 2008

Av Persson - 24 november 2008 23:13


Den här dagen har varit den mest onödiga av alla jag levt tror jag.

Jag landade i Göteborg runt 18-tiden nu ikväll. Alltså ganska precis 12 timmar efter starten på dagen. Jag blir så matt. Hoppas Er dag blev bättre än min också!


Men intervjun är framflyttad till kl 8 imon iaf så jag måste åka härifrån kl 6.30 Så jag ska gå och lägga mig nu.

Wish me luck again!

Av Persson - 24 november 2008 07:38


Mitt flyg var inställt!!!

Helt otroligt!

Dom sa att planet inte kunnat landat från stockholm igår så det fanns inget plan på plats. Och varför ringde dom inte då igår och sa detta???? Eller skicka ett sms så så hade dom sluppit möta alla ansikten idag. Fan vad sur jag är nu. Riktigt jävla citronsur. Nu kommer jag få ta flyget som går 9.30 Landar i stockholm kanske en timme efter det. Få sitta i stockholm i en mindre evighet och lyfta därifrån 14.35 Landa i gbg 15.35 Min intervju skulle va kl 14 idag. Åå jag vill bara gråta.


Jag ska ringa henne nu på Adecco. Det är ju en godkänd ursäkt att inte kunna komma iaf. Och vilken jävla tur att Bettan är ledig å och kan köra oss, hennes prins skulle ju oxå med det planet så nu får han oxå ta det vid 9.30


Usch jag ska gå och lägga mig en stund nu...


Hoppas Er Måndag börjar/de bättre än min!



Ovido - Quiz & Flashcards