Direktlänk till inlägg 21 november 2008

God News

Av Persson - 21 november 2008 21:13


Jag pratade med Lena på Adecco idag ang intervjun på Måndag.


Jag frågade henne igår om jag kommer att behöva flyga ner en till gång och göra en till intervju med själva företaget. För nu på måndag ska jag träffa henne för att hon ska avgöra om jag är en bra person som hon kan "visa" för företaget. (Nog för att bemanningsföretag e bra men det blir ju en jäkla process med alla intervjuer. Speciellt om man bor 80 mil ifrån) Jag la in lite snyggt att det hade ju varit bra om man kunde få till det mötet nu på månda eller tisdag också isf. Hon förstår ju såklart mitt lilla dilemma med dyra flygbiljetter och mitt schema på jobbet här uppe. Så hon skulle återkomma idag. Och det gjorde hon.


Och då sa hon att hon inte fått tag på företaget. Men då sa hon att det löser sig ändå för hon känner ju redan nu efter att ha pratat några ggr med mig på telefon att jag är en väldigt stark kandidat.  !!! =D

TÄNK om jag kunde få detta jobbet. Men jag får inte förvänta mig det nu, då blir jag så jäkla besviken om jag inte får det. Men hoppas kan man ju.


Hoppas Ni har en underbar fredagskväll! Det vet jag att Bettan har nu när hennes prins e här över helgen =)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 7 augusti 2009 23:25

  HEJ! Nu e vi uppe i norrland! Resan gick GÖRbra som vi säger hemma i götet.   Nu ska ni få höra, jag ska flytta! Eller har redan gjort faktiskt. Anledningen till att jag valde bloggagratis.se som bloggverktyg när jag började skriva dagbok för dryg...

Av Persson - 5 augusti 2009 10:45

  På Lördag ska vi på bröllop. Imon direkt efter jobben åker vi. Förra veckan köpte vi en ny kostym till J som han ska ha på sig. När vi köpte den kostymen konstaterade vi (i samråd med butiksbiträdet) att han inte kan ha den ljusgrå skjortan vi köpt...

Av Persson - 4 augusti 2009 23:02

  Hej vänner!   Jag hinner inte med att skriva här i dagboken som jag skulle vilja nu för tiden, men jag har lite funderingar på att göra om litegrann å så... så vi får se vad som händer härnäst. Men nu e nu och just nu ska jag snart gå och lägga mig...

Av Persson - 2 augusti 2009 16:34

  Hej Augusti! Nu e det redan augusti... gud vad tiden går fort.   Våra gäster åkte hem igårmorse (lördag), och jag jobbade kvällen och idag körde jag morgon.   Nu har vi precis legat på sängen och lyssnat på Alex Schulmans Sommarprogram. Jag har f...

Av Persson - 30 juli 2009 11:43

  Vi har besök! Det är därför jag inte hört av mig på några dagar. Jimmys bror och en annan brors son är här på besök från norrland.   Men Malin, va go du e! Visste inte att ni va hemma igen?   Idag e jag ledig så nu ska vi snart åka in till storst...

Ovido - Quiz & Flashcards