Direktlänk till inlägg 22 november 2008

Skjut mig!

Av Persson - 22 november 2008 08:08


Men skjut mig! Snälla. Jag orkar inte stå här till kl 15. Det kommer inte gå. Helt untmöglich som man säger.


Hoppas ingen gäst läser detta. Isf - Jag älskar  mitt jobb och gör allt för att ni ska trivas. Och mitt leende ÄR äkta. =)

Fast man kan ju vara trött ibland.


Vi har en värvningstävling på jobbet  då man ska värva så många medlemmar som möjligt på den dag man blivit tilldelad. Och min dag var igår.

And guess what.

Det är Fredagkväll och endast "privata" gäster kommer, alltså inga buissnesmän som bara tar sin nyckel och försvinner. 

Nä nu har man tid och sälja in vårt gästprogram och "då får man en kvällstidning + en restaurangcheck helt GRATIS".

Men kors i taket tänker dom då, och fyller snabbt i en anmälan och hjälper mig mot vinsten av en flaska skumpa.

TACK kära gäster för det.


Saknar min J såklart. Fan va löjlig man blivit. Men så e det. Jag saknar han efter ett dygn. Löjliga jag.


Hoppas ni får en härlig och underbar och LEDIG lördag hörrni! 

Nä, Back to work!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 7 augusti 2009 23:25

  HEJ! Nu e vi uppe i norrland! Resan gick GÖRbra som vi säger hemma i götet.   Nu ska ni få höra, jag ska flytta! Eller har redan gjort faktiskt. Anledningen till att jag valde bloggagratis.se som bloggverktyg när jag började skriva dagbok för dryg...

Av Persson - 5 augusti 2009 10:45

  På Lördag ska vi på bröllop. Imon direkt efter jobben åker vi. Förra veckan köpte vi en ny kostym till J som han ska ha på sig. När vi köpte den kostymen konstaterade vi (i samråd med butiksbiträdet) att han inte kan ha den ljusgrå skjortan vi köpt...

Av Persson - 4 augusti 2009 23:02

  Hej vänner!   Jag hinner inte med att skriva här i dagboken som jag skulle vilja nu för tiden, men jag har lite funderingar på att göra om litegrann å så... så vi får se vad som händer härnäst. Men nu e nu och just nu ska jag snart gå och lägga mig...

Av Persson - 2 augusti 2009 16:34

  Hej Augusti! Nu e det redan augusti... gud vad tiden går fort.   Våra gäster åkte hem igårmorse (lördag), och jag jobbade kvällen och idag körde jag morgon.   Nu har vi precis legat på sängen och lyssnat på Alex Schulmans Sommarprogram. Jag har f...

Av Persson - 30 juli 2009 11:43

  Vi har besök! Det är därför jag inte hört av mig på några dagar. Jimmys bror och en annan brors son är här på besök från norrland.   Men Malin, va go du e! Visste inte att ni va hemma igen?   Idag e jag ledig så nu ska vi snart åka in till storst...

Ovido - Quiz & Flashcards