Alla inlägg under maj 2008

Av Persson - 9 maj 2008 13:03

Jo jag kanske ska tillägga att jag verkligen inte kan sjunga... så det får bli en mimning eller ett underhållande karaokenummer för dom som är med.

Och jag tror jag ska göra det på någon hemmafest så jag slipper göra bort mig inför en hel folkmassa.

Av Persson - 9 maj 2008 12:46

Åh vad jag vill stå på en scen och rocka som Madonna gör i videon, precis som hon gör framför kvinnan, liksom ställer sig på knäna och ber och sjunger ut sina känslor... ojoj nästa personalfest...

http://www.youtube.com/watch?v=gKMHtcZ7dAQ
Av Persson - 9 maj 2008 11:49

Goder morgon!

Har vart uppe en bra stund, började dagen med att plocka upp alla kläder jag bara kastar ut på golvet och sängen när jag ska hitta nåt plagg som jag VET finns där inne i mörkret nånstans.. typiskt persson..

Jag tycker inte man behöver gå och köpa en ny jacka nu när det är trekvarts-arm som gäller, varför inte gräva fram kavajen från 2002(?) och vika upp ärmarna?

Kjolen och skorna köpte jag igår på HM.

Ciao!


Av Persson - 8 maj 2008 15:39

Jag kom precis på att det är den 8 maj idag!

När jag var liten så ville jag fylla år den 8 maj.

Och sen när jag insåg att jag inte kan ändra på min födelsedag bestämde jag mig för att min dotter Ebba ska födas den 8 maj (nej jag är inte gravid, jag bestämde bara att jag ska få en dotter som ska heta Ebba när jag var 13 år).

Men nu när jag bööörjar misstänka att det kan vara svårt att styra sånt, så hade jag liksom tappat hoppet om att få den 8 maj till någon speciell dag alls. MEN nu inser jag att min bloggs födelsedag är den 8MAJ. Hurra hurra toppenbra.

Shoppade lite saker förut, ska försöka lära mig lägga upp bilder sen..eller imon..

Ciao!

Av Persson - 8 maj 2008 12:52

Hoppsan första inlägget någonsin! Synd att det ska bli ett så kort sådant, för jag ska n'ämligen ut på staden och kika lite och sen bär det iväg till jobbet! Men det här kommer gå bra... hehe =/

Ciao!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards