Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Persson - 24 maj 2008 18:09

Jo tack jag står med en biljett till Roddan i handen, kan EJ gå för jag är fast här på jobbet. Förbannat också!

Bettan fick några biljetter av en kompis så hon ska gå och Jimmy ska gå och Maria ska gå, alla ska utom jag. Livet är orättvist ibland.

Fast vi har ju som sagt efterfesten här, men då ska jag såklart jobba morgon imon...

Av Persson - 24 maj 2008 12:25

Jag bjuder på en Roddan-låt idag när han är i stan. Yieeho



Av Persson - 24 maj 2008 12:02

Jaha ja. Lördag den 24 maj. Det verkar som att allt händer denna dag, Rod Stewart kommer till stan, det är årets mc-träff i stan, Veronica Maggo (?) kommer till stan mm mm har läst en massa roliga saker som händer just idag den 24 maj.


Så hur ser Johannas roliga dag ut då?

Dagen började med att jag vaknade runt 9:30, försöker väcka Jimmy utan att det ska verka som att jag försöker, lyckas ej. Sen får jag för mig att vi ska ut och gå innan lördagens heliga frukost. Och ja, det nappar han på!

Så efter en timmes promenad med stavar och man går vi och köper bröd och kolsyrat vatten hos handlarn som ligger precis brevid hem, går upp och gör iordning frukost och sätter oss på vår lilla balkong. Underbart.


Synd är bara att Jimmy har fått en biljett till Roddan ikväll (fast inte synd för honom), han ska gå med jobbet sitt, och jag jobbar... men det lilla roliga är dock att mitt jobb ska ha hand om efterfesten. Det är kul. ca 400 pers ska komma. Kul Kul.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards