Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Persson - 10 maj 2008 19:14

Varför alltid så sen??!

Sa till Amanda att vi skulle vara där 20...   ?! Varför sa jag det?

Och varför sitter jag här imorgonrock, oduschad (stavas?), orakade ben, ingen aning om vilka kläder det blir... Men jag kan vara snabbast i världen på att stressa.. ni ska få se

ciao :)

jo

Av Persson - 10 maj 2008 06:05

Jo jag ser det nu att det mest optimala hade varit om kavajen hade varit en decimeter kortare eller två... alltså på bilden där nere... men men den funkar...

Av Persson - 10 maj 2008 06:01

Ja jag vet inte än om det är en god morgon så jag skriver bara morn, när jag går upp så här tidigt på morgonen orkar jag inte ens känna efter om det är en god morgon. Jag får känna efter sen..

Nu bär det iväg till jobbet. Cykeln har kommit fram. Nä stackarn har faktiskt stått ute hela vintern. Trött... Hörs sen.

Ciao

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards