Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Persson - 26 maj 2009 16:57


Jag har fått en cykel! En röd! J fick med sig den hem från norrland. TACK Einar! Herregud, jag har en röd cykel.... det är som att få en röd spark för ett norrländskt barn... precis som Lotta på bråkmakargatan. Nu har jag både Bamsen (grisen) och den röda cykeln. Wow =)



Jimmy HATAR denna gris =) När han blir sur på Bamsen och slänger ner han från sängen på kvällarna brukar jag säga att han faktiskt har sovit med mig i många fler år än du. Han fanns i mitt liv långt innan J kom in i bilden minsann. Sådeså.


Några likheter?


Nu e det slut på bilåkandet fram och tillbaka till jobbet. Nu räddar vi världen people! Let´s save the world!


Av Persson - 26 maj 2009 08:08


Goomoorrron Gomorrron!


Här sitter jag med min mannagrynsgröt och längtar tills kl 16 då jag slutar idag, börjar 10 så de e en ganska kort dag dock.


Så här såg jag ut på Idas 25-års fest förresten, temat vad huvudbonad.


 


Den här bilden tog jag från facebook, ja e den svart-vita pricken. Visst var jag ganska chic =) ?


 


Nu ska jag kicka igång dagen som man säger. Ser ut att bli en fin en.

Vi hörs!


Ovido - Quiz & Flashcards