Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Persson - 8 maj 2009 12:46


Men HALLÅ det är ju för bövelen en årsdag idag! Min dagboks årsdag!


Hihi nu kan jag titta tillbaka på vad vi gjorde för ett år sen. Jag vill minnas att jag satt i köket i lägenheten i Sundsvall och skulle börja jobbet kl 15 och att det var fint väder ute.


GRATTIS mig själv för att klarat av att skriva dagbok i ett år. Har inte hänt nån utav dom 40 tusen gångerna jag har försökt tidigare.


Av Persson - 8 maj 2009 12:36


Idag är det Fredag igen. Och jag jobbar 14-22.15 Men nu är det bestämt att jag och Sofia ska på Beyonce på Måndag iaf! Så lite glad e jag idag trots jobb och regnigt väder.


Förra veckan fick vi en bröllopsinbjudan! En av Js bröder ska gifta sig i Ramsele med sin Karin. Mitt första bröllop jag går på som jag kommer komma ihåg. Inte för att jag har varit för full på dom innan, men jag var för liten för att komma ihåg nåt. Den 8 augusti smäller det i Ramsele kyrka. På min och Js förlovningsdag =).



Ciao


Ovido - Quiz & Flashcards