Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Persson - 15 maj 2009 22:48


Finns det nån bättre känsla än när man går från jobbet en fredag  och vet att man är ledig i helgen? =)


Ska snart gå och lägga mig, vi har ätit revben som J gjorde själv i ugnen med mycket krydda, supergott och tittat på Så ska det låta. Imon är det bestämt att jag och kusin Anna ska ta en roadtripp ner till Halmstad för att hämta min älskade efterlängtade spis! SOM jag längtat i nästan ett år på att få köpa denna spis och nu har jag varit inställd på att köpa den denna helgen men då är den såklart slut i göteborg.... så Halmstad it is =)


J var dock inte så pigg på detta så han blir hemma och ska hjälpa farmor med nåt, minns inte var det va. Persienner som skulle upp kanske?

Så det blir en tjej-roadtripp med tjejsnack och skön musik och McFlurry på Donken nånstans. Och min spis. Äntligen.


Vi hörs imon. Godnatt!


Av Persson - 15 maj 2009 09:56


Hihi igår när jag kom hem så doftade det så gott om J så jag frågade om det var en ny parfym eller deo. Då fnissade han lite och frågade om jag visste vad den heter, nä sa jag, "Tulipan Negro" svarade han. 

Och det skrattade jag gott åt för vi brukar skoja och "försvenska" uttal och sånt. Tex säger vi blåtand ist bluetooth, ja ni förstår. Men så nu när jag duschat och öppnar skåpet så heter den faktiskt det! Då blev det ännu roligare.


 


Idag kör jag 11 till 19, sen lite fredagsmys-handling och sen bums hem till mannen. Ha en underbar FREDAG gott folk!


Av Persson - 15 maj 2009 09:43


Äntligen är det FREDAG igen. SOM jag längtat efter denna lediga helg som väntar. Jobbat alldeles för mycke senaste 14 dagarna. Igår efter jobbet tog jag, mamma och Tova en promdenad på Bräckan i Fjärås. PÅ vägen tillbaka till bilarna träffar jag en gammal gammal skolkompis sen högstadiet! Så himla kul att bara springa på varann och man börjar prata som om det var igår man sågs.


 


 

 Ser ni va gult? Det framgår inte så bra här men det nästan stack i ögonen va gult det var.


Tack för era kommentarer vänner! Det e så roligt när ni skriver. Mer sånt =)


Ovido - Quiz & Flashcards