Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Persson - 11 maj 2009 09:55


Ååååhh vilken HÄRLIG morgon! Jag har redan fått ringt några samtal och löst några jobbiga grejer, dels ett med posten så jag kan hämta biljetterna till Beyonce i tid (oops!) och sen ett till med ett företag som inte hämtat en vara som jag returnerade och nu fått tillbaka, och jag vill inte stå för frakten tillbaka oxå.


Han körde sin vals om att de e posten som ska köra ut varorna till företaget men inte gör det och då ligger dom för länge och sen skickas tillbaka. Men jag gick inte på den och sa att det är ju ett problem ni får ta med posten isf, det kan ju inte jag drabbas av som gjort precis som det står på hemsidan. Och jotack! Han skulle skicka en retursedel. Mohaha! Don´t mess whit Jo som jag kan säga ibland.


Vilken ROLIG dag jag har framför mig idag! SOlen skiner och jag ska göra iordning mig med Mamma Mia på högsta volym och sen bär det av till Storstaden och träffa Josse, bästisen från gymnasietiden på Tjörn som jag inte sett sen studenten, och sen i eftermiddag/kväll blir det käk och vin på nån trevlig uteservering med Sofia, och sen dejt med BEYONCE.  Ååå låter det inte som en helt perfekt dag! =)


Undra om Beyonce bor på Elite , den gamla hotellkedjan som knappt kan klara sig utan mig nu....? Eller hur guys (från knaust)? Guys...?


Kan en Måndag vara såhär rolig kan man fråga? Bob Geldof tycker inte det. En favorit i repris. Men den e ju så bra.

Hoppas ni får en riktigt bra måndag oxå!


Ovido - Quiz & Flashcards