Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Persson - 6 maj 2009 12:54


Ser ni hur GRÖNT det är ute nu?



Man blir helt GLAD av det!  Börjar man blir gammal då man uppskattar det så mycket som jag gör i år?


Av Persson - 6 maj 2009 12:42


Vad har jag gett mig in på?



Idag ska jag och 40 tusen andra tjejer/kvinnor/tanter/damer springa/gå/jogga vårruset i Gbg. Hur det känns? Njaä, skulle jag väl säga.

Men det är ju trots allt bara 5 km man ska ta sig runt. Eller " De e ju bara en uppvärmning" som en mycket stöttande kund sa häromdan.....


Dom har anmält två (tror ja) lag på jobbet och så har storchefen Magnus fixat lagtröjor till oss. Men det är många som sagt att dom bara ska runt, men jag tror jag ska köra järnet. De e bara mesar som går runt.


Wish me good luck iaf. Det är kl 19 ikväll så än har jag tid att ångra mig. Innan dess ska jag gå in på jobbet en timme idag för extrapersonal-tjejen som ska ta mitt pass kommer först 15 och passet e ju som vanligt mellan 14 och 22.15


Hoppas ni har en bra dag! Det har regnat lite fram och tillbaka här idag... hoppas det håller sig borta då vi springer.


Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards