Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Persson - 19 maj 2009 09:19


Jag såg nu att det var precis ett år sen vi hade personalfest i kåtan på Södra Berget i Sundsvall! Usch nu fick jag nästan en tår i ögat. Fy vilka goa, fina, bästa norrlänningar jag fick till vänner där uppe. Och har fortfarande hoppas jag ? =) Och den festen var så mysig och rolig och vi satt och sjung runt brasan sen på kvällen. Och mitt lag VANN körslaget... fina minnen... SAKNAR ER nåt så grymt. Kan ni inte bara flytta ner hit allihopa?

Av Persson - 19 maj 2009 08:51


Jag är ledig idag! Jejj! Och jag ska göra mina naglar idag! Ännu mera Jejj!


Nu har jag hittat kameran och tagit kort på vårt nya tillskott.


 Jag och Anna tog en roadtripp ner till Halmstad för att köpa den. Anna trodde att vi skulle köpa en vanlig spis först, en som man lagar mat på =) (Det kanske ni oxå gjorde?) Det förklarar varför hon tittade så konstigt när jag sa att vi skulle ha den i vardagsrummet =)



By the way - Vad GLAD jag blev när jag såg att vi har syrener precis utanför vår balkong! En av mina favortiter! Så om ni nån gång ska ge mig blommor, ge mig syrener eller vita liljor.


Here it is! Ååå jag var så glad och nöjd hela kvällen. Nu satte jag bara dit några saker för att jag skulle ha nåt där tillsålänge. Vet inte riktigt än vad jag ska ha....  Visst e den fin??! =)


Jag var uppe med tuppen i morse, och med tuppen menar jag J för att gick upp kl 7. Mia skulle egentligen kommit på morgonfika, men det blev inställt så jag har fått gjort lite smått och gott här hemma nu på morgonen.


Imon åker J hem till Ramsele över helgen... uff... tycker inte om att vara ifrån han. Men det är bra att vara ifrån varandra oxå ibland. Och han vill ju såklart upp till sin familj som han saknar. Och jag oxå! Det känns låångt kvar till augusti då jag får åka upp igen, men det går nog fort.


Nu ska jag göra iordning mig och åka in till storstan och få fina naglar. I love it!

Ha en strålande dag ni underbara!


Ovido - Quiz & Flashcards