Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Persson - 12 maj 2009 20:57


Konserten var GRYM. Riktigt riktigt riktigt bra. Hon e grym.


 


 


 


 


 


 

Vi käkade och drack vin innan konserten. Vi tog skaldjurssoppa. Yammie.



Jag lyssnar egentligen ingenting på Beyonce men jag tycker de e kul att se världsstjärnorna live =). Så dagen idag har gått av bara farten, jobb mellan 10 och 16 sen åkte jag och J till systemet och handlade vin, rosé och öl, jag får ju som alltid visa leg såklart men idag fick även J visa! Hihi va kul! Hon skämdes nog lite efteråt kassörskan, men hon skojade bort det bra.


Sen tog jag mig en spontantripp till älskade Ikea och trivdes som fisken i vattnet. Köpte bord till balkongen, stora blockljus och en massa småsaker som man aldrig får handlat annars.


Imon e de Greys Anatomy igen! Som jag längtar.


Godkväll gott folk.


Ovido - Quiz & Flashcards