Alla inlägg den 22 april 2009

HEJ

Av Persson - 22 april 2009 09:32


Hej vänner!


Satt ingenting vid datorn igår faktiskt. Anledningen var ju den här utbildningsdagen i Malmö. Som faktiskt var jätteintressant och lärorik! Tråkigt är det ju nu bara att, eftersom jag bara var med för att täcka upp en annan tjej, som är spelansvarig, så kommer inte jag åka med fler gånger... å det känns ju lite tråkigt för nu har jag blivit lite insatt i hur det funkar och satt upp mål och varit med och påverkat jul(!)kampanjen 2009. Så när julen kommer och Svenska Spel börjar med sin kampanj så kan jag säga att jag varit med och påverkat den! Stort...


Idag väntar en ledig dag för moi. Är aldrig ledig på onsdagar annars men Carro ville byta pass så jag jobbar för henne imon ist, då jag "ska" vara ledig egentligen.

Idag ska jag och bästa Sofia träffas inne i staden. Och sen blir det träning för min del. På "mitt" gym så har dom även ett dans-pass varje onsdag, och eftersom jag jobbar kväll 3 av 4 onsdagar kan ju jag aldrig gå på det passet, men IDAG så!Idag ska jag bannemig gå. Hoppas det inte är för kul för då blir det så jobbigt i framtiden.


Hoppas ni får en BRA dag =)

Ciao


Ovido - Quiz & Flashcards