Alla inlägg den 15 april 2009

Av Persson - 15 april 2009 09:41


Idag har jag fått min lön! Jejj! Och jag blev positivt överraskad dessutom för jag trodde att den skulle bli mindre denna månaden eftersom jag var sjuk och bytte bort en del kvällspass med ob-timmar, men sen kom jag på att förra lönen var ju för februarimånad och den är ju kortare så det är nog därför. GLAD blev jag iaf =) .


Idag har vi tagit sovmorgon. Jag jobbar 14-22,15 och J ska åka ut till mamma och tvätta bilen. Satan vad jag kämpar och står i på gymmet nu, ni skulle vara stolt över mig om ni visste. Igår gick jag en mil på trampmaskinen! Och nu ska jag och min kära ta en promenad i solen(?).


Vi hörs vänner!

Ciao


By the way - Igår stod termometern på 20 grader här i Kungsbacka. Hur hade ni det i norr? E snön borta än?  =)


Ovido - Quiz & Flashcards