Alla inlägg den 19 april 2009

Av Persson - 19 april 2009 18:04


Hej Vänner!


Vi hade en helt UNDERBAR dag igår i storstaden. Vi shoppade och fikade och shoppade och åt och sen shoppade vi lite till. Vi skämde bort oss själva riktigt för det ska man göra ibland tycker jag.


J på mitt favoritcafé Vanilj. Ligger nära Butterics om ni vet vart det ligger. Där åt vi lunch, J tog lasagne med en öl och jag tog en ceasarsallad som inte var god med ett glas vitt.


Och sen på kvällen satte vi oss på en restaurang som heter nåt hmhm Libb som ligger på avenyn. Då tog vi båda entrecote med öl och vin. Yammie!


Vi satt o solen.


Hade ni en lika bra dag som vi? Hoppas det!


Idag har vi sovit länge, tittat på tv och jag sitter i min rosa morgonrock fortfarande, det säger väl pretty much it all. En till lovley dag med andra ord. Precis nu ligger J och vilar men snart ska vi gå ut och ta en kvällspromenad i den sista solen för dagen. Hoppas den kommer tillbaka imon igen. Va fort man vänjer sig vid den =)


Njut kvällen gott folk!

Ciao


Ovido - Quiz & Flashcards