Alla inlägg den 17 april 2009

Av Persson - 17 april 2009 22:53


Vilken dag! Vad lång den har varit, tyckte tiden gick så långsamt där vid 17-tiden när jag stod på jobbet... men men nu är det kvällen och vi har myst framför tvn med grillad kyckling, sallad, keso, avocado och dipp med morötter och lite mer sånt stuff. 


Jag är äntligen ledig i helgen så imon ska vi in till götet och strosa omkring och ta ett glas vitt/en öl här och en annan där, och sen ska vi käka på nåt trevligt ställe och sen kanske vi bara sätter oss och glor på folk en stund om vi känner för det. Ungefär så kommer dagen se ut för oss imon. Vi ska UMGÅS jag och min man. Jag tycker dagarna går så fort och man bara jobbar, tränar, sover och så hinner man knappt prata med varann och det är ju den vanligaste anledningen till att folk gör slut har jag hört så imon ska vi UMGÅS och PRATA med varann. Mysigt ska det bli.


Vad ska ni gö imon? Hoppas ni oxå får göra nåt kul!


Å! Idag är det Bettans födelsedag! Grattiskramar till dig ändå till Mexico där du e just nu. Och älskade Mormor fyllde år igår. Hon ringde jag igår.

Nu ska jag sluta sluddra och gå och lägga mig bredvid min kära i soffan.


Godnatt vänner!


Ovido - Quiz & Flashcards