Alla inlägg under april 2009

Av Persson - 13 april 2009 07:02


Hej Vänner!


Vad dagarna går fort nu! Jag bara jobbar, äter, sover nu känns det som. Jag har sånadär jobbiga mellan-tider på jobbet, så jag hinner inte göra något varken före eller efter jobbet, så denna vecka får bli en sån jobba-träna-sova-vecka.


Får skriva mer i eftermiddag, Diana ville byta pass med mig idag så jag kör 6.30 till 14.30 och sen träning på gymmet efter det och sen hem till min man.


See ya!


 


Av Persson - 10 april 2009 23:07


Vilken lång fredag denna långfredagen har varit! Gud jag trodde aldrig att den skulle ta slut när jag stod på jobbet. Men nu e jag hemma med min älskade och tittar på King Arthur.


Jag var på spinning/styrka imorse och my GOD vad slut jag blev. Jag tog i som jag om jag kämpade för livet. Jag fick inte med mig J denna gång, men nu har han lovat att följa med EN gång. Får se när det blir.


Ledig imon på påkafton. Har inga stora planer direkt. Vi känner inte för att tokfesta eller så, så det lutar nog åt en grillkväll med mamma och pappa. Men jag längtar till den dagen jag och Sofia ska gå ut i Göteborg. När den nu kommer.


Jag hoppas verkligen att alla ni som varit lediga idag riktigt ha NJUTIT av vårvärmen vi haft. Jag fick en timme på balkongen i förmiddags men sen har man stått inne och slitigt på coop. Med 100% ob. Inte så pjåkigt ändå.


Godnatt!


Av Persson - 9 april 2009 10:49


Jo vi såg på Jay Leno i förra veckan när Barack Obama var där. Första gången någonsin en president är med i en tv-show. Och det såg vi. Han verkar väldigt smart den snubben så jag tror dom valde rätt. Go Barack!


 


Av Persson - 9 april 2009 10:39


Dagen blev inte så illa på jobet igår. Det var bara skitroligt att det var så mycket folk för vi hade bannemig stenkoll på läget hela tiden. Det är skönt när de e så. Chefen hade tagit in mycket extrapersonal så det blev aldrig kaos eller kris. Och jag kom på mig själv med att gå och fånlé hela tiden så det måste ju vara ett tecken på att jag trivs. Jag trivs GÖRbra.


SÅ. Dagen började med ett pass på gymmet. Jo ni ser rätt, klockan är bara 10.39 och jag har redan varit där. Känns mycket bra. Mindre bra dock i benen för jag kom på att jag glömde att stretcha igår. Men men shit happends.


Nu är det duschen som gäller och sen jobb mellan 12 och 21. Vilken pisstid va?


Njut dagen vänner!

Ciao


Av Persson - 8 april 2009 12:42


Vi stannade till i Sundsvall på vägen hem igår. J träffade sina kompisar Per och Peter, och jag gick in på Knaust och träffade folket där. Och OJ vad jag saknar mina goaste vänner däruppe. Det kände jag verkligen igår. Och FÖRLÅT Pontus och Sara att jag inte ringde och sa att vi skulle komma men jag ville inte boka upp er för vi själva visste inte om vi ens skulle åka in eller när det skulle bli, så vi gjorde ett impuls-besök. Men vi ses ju nån annan gång.


Det var iaf både roligt och vemodigt att gå in där. Jag kände SÅ väl var det är som jag saknar och lika väl vad jag inte saknar.


Nu sitter jag med en knäcke-å-keso-macka och ska börja göra iordning mig inför jobbet. Var och handlade där på vägen hem och shit va mycke folk de var där. Så genast blev det lite tyngre att gå dit. Men jag tänker positivt. De e ju min thing liksom. Think positive. Yes.


Av Persson - 8 april 2009 09:54


God Morgon!


Nu e vi hemma igen i Kungsbacka! Kom fram vid halv 12 inatt så det blev inte sådär ruggigt sent ändå. Skönt.


Så. Nu börjar vardagen igen, jobb mellan 14 och 22,15 idag.


Hinner inte skriva så mycket mer nu faktiskt, ska nämligen iväg å träna. Yes yes nu kör vi. Nu e allt halsont å matthet borta så nu kör vi people. E ni med mig? JA säger ni då.


Av Persson - 5 april 2009 15:36


Hej på Er vänner =)


Har suttit och kollat på reprisen av Greys Anatomy nu eftersom jag missade det i onsdags pga after worken. Men VAD jag älskar den serien! Gråter dom så gråter jag, skrattar dom så skrattar jag. Vilken nörd man e.


Idag går alla mina tankar till goa Linda som får hem sin Johannes ikväll efter att han varit i Australien i 7 (!) månader. My god vad hon måste ha längtat. Hua.


Av Persson - 3 april 2009 20:55


Hej =)

Nu e vi i Norrland! 

Just nu e vi hos Einar och dricker öl och jag vin och jag skulle säga att vi myser, vet inte hur killarna skulle formelera det. Att vi hänger kanske?  Vi kom hit inatt iaf, åkte efter jag slutat jobbet igår kl 15 och kom fram vid kvart i två på natten. Kan inte påstå att jag hade det jättejobbigt eftersom jag sov periodvis och jag sover GOTT i bilen.


Det var jättetrevligt på after worken i onsdags, vi satt på Ches Amiz å tjötade och drack och hade det trevligt. Men OJ vad mycket folk det är ute i Götet på en gelt vanlig onsdag. Inte som i lilla Sundsvall direkt. Hoppas det blir fler gånger.


Imon väntar en dag fylld med fiske för J och med lugn och ro för mig.

Hoppas ni har en GO och BRA fredagskväll ute i stugorna!

Vi hörs, Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards