Direktlänk till inlägg 9 december 2008

Vill ha

Av Persson - 9 december 2008 20:26


Det här skrivbordet vill jag ha i mitten av vårt sovrum. För det är classy och snyggt att ha ett skrivbord i mitten av ett rum. Så det vill jag ha. Problemet är dock att vi inte får plats med det. Så jag kommer, förlåt jag menar vi såklart, kommer få ha det mot fönstret ist. Alltså man sitter och tittar ut. Jag vill ha det tvärtom som sagt. Mitt i rummet. Så man sitter med ryggen mot fönstret. För de e classy. Fan. När jag blir stor ska jag ha ett så stort jävla sovrum så jag skulle kunna ha 40 skrivbord mitt i rummet om jag hade velat. Fast det vill jag ju inte. Men jag skulle njuta av tanken på att jag kunde ha det. Tjöt tjöt. Här e skrivbordet. Som jag vill ha i m i t t e n.


 

Liatorp från Ikea of course. Tro inte att jag sviker mitt Ikea. 2995:- kostar denna där. Jaja vi får se. J kommer antagligen ha tagit ut skilsmässa innan vi målat färdigt första väggen så jag kanske inte behöver oroa mig än.



Och så vill jag ha en sån här hylla över. Fast en vit och en mindre såklart. Det är helt GALET fin tycker jag.


 

Bilden tagen från Gizmolinas. 


Tänk vad man kan pynta om den beroende på årstid och högtider. Eller nu ångrade jag mig. Jag vill inte ha en så över. Eller jag hade ju aldrig kunnat ha en sån över ändå eftersom jag måste ha skrivbordet mot fönstret. Men nu vill jag inte ens ha det över alls längre känner jag nu.


Men jag vill ha en sån hylla nånstans. Om jag hade haft en köksö skulle den redan hängt där för länge sen. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 7 augusti 2009 23:25

  HEJ! Nu e vi uppe i norrland! Resan gick GÖRbra som vi säger hemma i götet.   Nu ska ni få höra, jag ska flytta! Eller har redan gjort faktiskt. Anledningen till att jag valde bloggagratis.se som bloggverktyg när jag började skriva dagbok för dryg...

Av Persson - 5 augusti 2009 10:45

  På Lördag ska vi på bröllop. Imon direkt efter jobben åker vi. Förra veckan köpte vi en ny kostym till J som han ska ha på sig. När vi köpte den kostymen konstaterade vi (i samråd med butiksbiträdet) att han inte kan ha den ljusgrå skjortan vi köpt...

Av Persson - 4 augusti 2009 23:02

  Hej vänner!   Jag hinner inte med att skriva här i dagboken som jag skulle vilja nu för tiden, men jag har lite funderingar på att göra om litegrann å så... så vi får se vad som händer härnäst. Men nu e nu och just nu ska jag snart gå och lägga mig...

Av Persson - 2 augusti 2009 16:34

  Hej Augusti! Nu e det redan augusti... gud vad tiden går fort.   Våra gäster åkte hem igårmorse (lördag), och jag jobbade kvällen och idag körde jag morgon.   Nu har vi precis legat på sängen och lyssnat på Alex Schulmans Sommarprogram. Jag har f...

Av Persson - 30 juli 2009 11:43

  Vi har besök! Det är därför jag inte hört av mig på några dagar. Jimmys bror och en annan brors son är här på besök från norrland.   Men Malin, va go du e! Visste inte att ni va hemma igen?   Idag e jag ledig så nu ska vi snart åka in till storst...

Ovido - Quiz & Flashcards