Alla inlägg den 17 december 2008

Av Persson - 17 december 2008 17:57


Det är du som e underbar Tore!

Imon åker vi! Så idag e sista kvällen här i lägenheten. Och nu sitter man här och nästan ångrar sitt beslut... Tror ni mor och far skulle bli ledsna om vi väntar ett år till...? Nädå det här blir bra. Toppenbra. Bara vi kommer ner så.


Och idag var jag och sa hejdå till väggarna och omklädningsrummet och toan på omklädningsrummet och Fredde och Tore och Pontus och Amanda och kockarna och alla andra jag såg och så gick jag till avdelningscheferna som satt i ledningsgruppsmöte och sa hejdå och så stod jag och Maria och grät lite utanför och sen grät jag lite till i bilen och sen åkte jag hem och grät lite och nu sitter jag här i kaoset med röda ögon och tusen kartonger runt mig och längtar till julafton. Sorgligt men sant. Sån e jag. Eller sådan som Tore så korrekt skulle skrivit. =)


Nu ska jag fortsätta! Tvätta fönster är nästa punkt på listan.

Ciao


Ovido - Quiz & Flashcards