Alla inlägg den 7 december 2008

Av Persson - 7 december 2008 21:30


Nu kommer bilder från Fredagens bravader. Receptionsfest med världens bästa kollegor och vänner. Vi hade först repamöte och sen en aktion (orkar inte ens förklara, men jag kom hem med en svart mixer iaf) och sen satt vi på Knaust-sviten och käka pizza och drack vin och tjöta. Gjorde iordning oss, stämpla in oss på Oscar gick upp på sviten igen och drack lite till och sen gick vi tillbaka och dansa natten lång. Kortfattat. Enjoy.



Personalen e inte bortskämd på Knaust inte.


Jag öppnade upp min bärbara "Boutiqe Persón" och alla fick fri tillgång.


Inte illa pinkat va...? Här kan man bo en natt och man har lite cash över. Där ser ni lite Johanna-saker mitt på golvet oxå. Förvånad någon?


Osminkade saker. Det är rent omöjligt att få Bettans ögon på bild. Men hon e så fin ändå.


Fina Sussie sitter och minglar. Där ser ni en liten avdelning av min boutiqe oxå....suck...


"Okej posa då tjejer", säger jag. Och Tessan lyckas ta det till en helt ny level. =) You go girl!


En till linslus som klickar hela tiden.


Vad tänker hon här? " Hur var det nu man gjorde det steget.." =)


" Åhåhåhå får jag också vara med?! Men gud vad kul!"


"Okej då men bara om skinnbyxe-arslet kommer med i profil då" JLo släng dig i väggen!


Tjitter tjatter tjitter tjatter. Tore kom och tog en öl med oss oxå när han slutat.


Det var många som ville ta del av byxorna. Och arslet. JLo släng dig i väggen en gång till. I love it.


Och vart tog hållningen vägen? Men där ser man min fina lackpumps, ser ni? Ser ni dom?? Nice. 


Visst fick jag till en liiiite större läpp ändå...? Näästan lika fina som Thereses.



Snipp snapp snut så var den helgen slut!


Ciao


Av Persson - 7 december 2008 10:24


SATAN vilken mensverk jag fick för en timme sen. Och det går inte över heller. Jag är osäker på om jag kommer överleva denna dag för så här illa har det aldrig varit. Har proppat mig full på tabletter men inget tycks hjälpa.

Jag ska gå via Apoteket på vägen hem och fixa nåt starkare om det finns.


Och så messade jag Pontus och frågade om han möjligtvis kan komma in tidigare idag för jag håller på att dö här idag. Men jag har inte fått nåt svar. Han jobbade på Bishop inatt vet jag och Roger sa att han ville byta bort sitt passs idag så han kommer ju hata mig alldeles lagom mycket idag... men hoppas verkligen att han kan för I´m dieing over here....!


Ovido - Quiz & Flashcards