Alla inlägg den 2 december 2008

Av Persson - 2 december 2008 19:17


Visst är Tisdag en ganska onödig dag? Jobbig liksom. Fast dagarna går ju så jäkla fort ändå nuförtiden.


Jag kom inte hem förrän (vafan varje gång jag ska skriva det ordet blir jag osäker på hur det stavas, är det med e eller ä?????) kvart i sju. Jag kom inte från jobbet (nu kommer det igen!) förr-ä/e-n fem. Och sen gick jag till J och sen åkte jag till affären och köpte lite pepparkakor och julpust och annat gott. Nån mer än jag som tycker det är mysigt och bara gå och strosa i mataffärer? När det är lugnt såklart.


Så nu sitter jag här och njuter av lite naturgodis och spelar Peter Jöbacks julskiva. Vad lugn och avslappnad man kan bli av lugn musik. Nu ska jag gå och sätta mig med några tidningar dessutom.


 


Hoppas ni har en mysig tisdagskväll!


Ciao


Ovido - Quiz & Flashcards