Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Persson - 30 juli 2009 11:43


Vi har besök! Det är därför jag inte hört av mig på några dagar. Jimmys bror och en annan brors son är här på besök från norrland.


Men Malin, va go du e! Visste inte att ni va hemma igen?


Idag e jag ledig så nu ska vi snart åka in till storstan å shoppa lite och gå på liseberg om vädret tillåter. Det stod att det skulle klarna upp på kvällen så vi får hoppas på det då.


Och nästa vecka e de bröllop i norrland så då e de vi som kommer på besök hos dom. Åå jag älskar när de händer saker så man har en massa att se fram emot =) Fast lika mycke älskar jag att inte göra något alls.


Just nu tänker jag mycke på min vän/kollega Linda som hade beräknad födsel förra lördagen men inget har kommit än vad jag har hört. Å idag e de torsdag... Hihi spännande!


Vi hörs lite mer när lugnet lagt sig här!

KRAM


Ovido - Quiz & Flashcards