Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Persson - 21 juli 2009 19:13


Jo jag kom på att jag inte hann lägga upp bilderna på alla bokstäver och ord som jag har hemma just nu, dom ändrar dock platser lite då och då, men såhär ser de ut nu.


Välkommen-skylten hälsar dig välkommen i hallen.


Spisen ändrar jag nåt på nästan dagligen =) Jag kan aldrig bestämma mig riktigt hur jag vill ha det. Så detta anser jag inte vara "klart".


Ovanför sängen i sovrummet.



 That´s it. Nu kan jag gå tillbaka om ett år och kolla hur det såg ut hemma den 20 juli 2009. Fiffigt med bloggar. Fler borde göra det.


Av Persson - 21 juli 2009 19:06


Det är min namnsdag idag! Och tydligen Sofis födelsedag oxå. Aldrig ska man få vara själv med nåt =).


Jag e så himla trött idag så jag ska faktiskt gå och lägga mig och läsa/titta på tv ett  par timmar och sen kastar jag in handduken. Jag börjar redan 6.30 imon så jag behöver en god natts sömn inatt.


Hoppas ni haft en bra JOHANNA-dag idag. Vi hörs vänner. Kramkram.


Ovido - Quiz & Flashcards